(Program Çıktıları)
PÇ2: Dijital iletişimde temel teorileri ve araştırma yöntemlerini açıklamak.
PÇ3: Dijital medya bağlamında etik, yasal ve düzenleyici ilkeleri anlamak.
PÇ4: Dijital medyanın Türkiye ve küresel düzeydeki toplumsal ve kültürel etkilerini değerlendirmek.
PÇ6: Profesyonel standartlarla video, podcast, web siteleri ve sosyal medya dahil çoklu ortam içerikleri üretmek.
PÇ7: İletişim, hikâyeleştirme ve veri görselleştirme için güncel dijital araç ve platformları kullanmak.
PÇ8: Gerçek dünya dijital medya uygulamalarında grup çalışması ve insan merkezli tasarım yöntemleriyle projeler yürütmek.
PÇ9: Hızla değişen medya ortamlarına hızla adapte olup yenilik yapabilmek.
PÇ10: Dijital iletişim stratejileri ve kampanyaları geliştirmek ve uygulamak.
PÇ11: Disiplinlerarası ve kültürlerarası bağlamlarda etkili iş birliği yapmak.
PÇ12: Mesleki uygulamalarda etik sorumluluk, eleştirel farkındalık ve yaşam boyu öğrenme bilinciyle hareket etmek.