HİT Atölyesi: Dükkan

Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü bünyesinde 2009 yılında kurulan Halkla İlişkiler Atölyesi, 2012 yılında “ Muazzam Fikirler Dükkanı” ismi altında PR, reklam, dijital medya ve insan kaynakları olmak üzere dört ana departmana ayrılarak bir iletişim ajansı kimliğine kavuşmuştur. Her departmanda öğrencilerimizin derslerinde gördükleri teorik bilgileri kendi sektörleri ile alakalı proje çalışmalarına yansıtarak pratiğe dökebildiği Dükkan, çalışanlarına konularına hakimiyetin yanı sıra grupla çalışma ve özgüven nitelikleri kazandırmayı amaç edinmiştir. Her departmanın kendi içinde direktör, direktör yardımcısı, senior ve junior gibi unvanlara ayrıldığı sade bir organizasyona sahip ajansta kariyer planlaması ve yönetimi yapılarak fakülteye yeni adım atmış Dükkan çalışanlarının koordinatör olabilmesine kadar olan süreçte bir eğitim ve öğretim vazifesi misyon edinilerek kurumsallaşmaya devam edilmektedir. Nihai hedefin öğrenciler mezun olduktan sonra iş hayatında gerekli bilgi, beceri ve tecrübeye en yüksek düzeyde kazandırmak olduğu Dükkan, Arş. Gör. Dr. Ömer Faruk KOÇAK koordinasyonunda event, seminer, workshop ve organizasyon çalışmaları yürütmektedir. Buna ek olarak Dükkan; iletişim ve halkla ilişkiler alanlarının saygın kurumları tarafından düzenlenen; Türkiye Halkla İlişkiler Derneği (TÜHİD) Altın Pusula Genç İletişimciler yarışması, Radyo Televizyon Yayıncıları Meslek Birliği (RATEM) “Aklıma Bir Fikir Geldi” yarışması, Türkiye Gazeteciler Cemiyeti Aydın Doğan Vakfı Genç İletişimciler yarışması ve TRT “Geleceğin İletişimcileri” yarışması gibi organizasyonlara yönelik projeler de üretmektedir.

Halkla İlişkiler Atölyesi Koordinatörü
Dr. Öğr. Üyesi Mustafa CINGI