Projeler

AB Destekli Projeler


BAP/TÜBİTAK PROJELERİ

Proje Adı Proje Türü Proje Başlangıç Tarihi (YIL) Proje Planlanan Bitiş Tarihi (YIL) Proje Yürütücüsü Proje Danışmanı (Varsa)
Oryantalizm Ve Self Oryantalizm Bağlamında Yabancı Turistlerin Perspektifinden Türkiye Destinasyon İmajı: Kapadokya Örneği BAP DKT 2024 2026 Doç. Dr. Murat BAŞARIR - Öğrenci: Hidayet İLHAN
Call of Duty Video Oyun Serisinde Şiddetin Zenofobik İnşasının Araştırılması
BAP GAP
20242026Doç. Dr. Fikret YAZICI

Ahıska Türklerinin Türkiye Algısı: İtibar Yönetimi Çerçevesinden Bir Araştirma BAP GAP 2024 2026 Dr. Öğr. Üyesi Kürşad GÖLGELİ
Yeni Medya Platformlarında Çok İzlenen İçeriklerin Yapay Zeka Destekli Olarak Araştırılması BAP ÖAP 2024 2026 Arş. Gör. Dr. Burak ÜNLÜ
Tüketim Kültürü ve Çocuk Odaklı Medya BAP APDP 2024 2025 Doç. Dr. Çilem Tuğba KOÇ
Sanal Gerçeklik (VR)  ve Sinemasal Deneyim: Sanal Gerçeklik Evreninde İzleyici ve Farklılaşan Sinema Seyir Deneyimi BAP GAP 2024 2025 Doç. Dr. Burak MEDİN
Dijital Gazetecilikte Yapay Zekâ Uygulamaları: Türkçe Haber Yazım Pratiğine Yönelik Bir Model Denemesi TÜBİTAK 1002 2024 2025 Arş. Gör. Yavuz KANBUR Prof. Dr. Hakan AYDIN
90 Sonrası Sinema Dergileri ve Sinema Eleştirisi BAP DKT 2022 2025 Doç. Dr. Çilem Tuğba KOÇ - Öğrenci: Hatice MAMAT
Sahabiye Mahallesi Yıkım Öncesi Belgeleme Çalışması BAP GAP 2022 2024 Dr. Öğr. Üyesi Mehmet KÖPRÜ
Post Truth Çağda Habercilik: Doğrulama Platformları Üzerine İnceleme BAP YLT 2022 2024 Doç. Dr. Çilem Tuğba KOÇ - Öğrenci: Hatice MAMAT
Çocuk Youtuberlar Aracılığıyla Tüketim Kültürü'nün Okul Öncesi (4-6 Yaş) Çocuklara Satışı TÜBİTAK 1001 2022 2024 Doç. Dr. Çilem Tuğba KOÇ
Kültürel Diplomasi Bağlamında Tarihi Türk Televizyon Dizilerinin Alımlanması: Arnavutluk ve Kosova Örneği BAP DKT 2022 2023 Doç. Dr. Burak MEDİN - Öğrenci: Mustafa Oğuz YEĞİN

ÖĞRENCİ PROJELERİ

Proje Adı Proje Türü Proje Başlangıç Tarihi (YIL) Proje Planlanan Bitiş Tarihi (YIL) Proje Yürütücüsü Proje Danışmanı
Influencer Reklam İş Birliklerinin Üniversite Öğrencilerinin Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisi TÜBİTAK 2209/A 2024 2025 Beyza Nur Aydın Doç. Dr. Emel Tanyeri Mazıcı
Afet İletişimi Kapsamında Farkındalığın Belirlenmesi: Erciyes Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma TÜBİTAK 2209/A 2024 2025 Şenol Coşkun Doç. Dr. Emel Tanyeri Mazıcı
Erciyes Üniversitesi Öğrencilerinin İklim Değişikliği Farkındalığının Ölçümlenmesi TÜBİTAK 2209/A 2024 2025 Gizem Erdoğan Doç. Dr. İsmail Can Doğan
Geleceğin Sağlık Çalışanlarının Gözünden Sağlık Çalışanlarına Yönelik Şiddeti İçeren Kamu Spotlarının Değerlendirilmesi TÜBİTAK 2209/A 2024 2025 Esin Telli Dr.Öğr. Üyesi Nilay Akgün Akan
Hastanelerde İşitme Engellilerin Yaşadığı/Yaşayabileceği İletişim Sorunlarının Tespiti Ve Hastanelerin Personel Alımında İşaret Dili Eğitiminin Önemi: Kayseri İli Örneği TÜBİTAK 2209/A 2024 2025 Elif Akdeniz Dr.Öğr. Üyesi Nilay Akgün Akan
Üniversite Öğrencilerinin Kişisel Verilerinin İşlenmesi Ve Mahremiyet Düşüncesine İlişkin Görüşlerinin Çevrimiçi Davranışsal Reklamcılık Bağlamında Değerlendirilmesi TÜBİTAK 2209/A 2024 2025 Deniz Ceylan Dr.Öğr. Üyesi Nilay Akgün Akan
Kozmetik Ürün Ambalajlarında Yer Alan Sembollerin Z Kuşağı Tüketici Tarafından Bilinirliği Ve Satın Alma Kararına Etkisi TÜBİTAK 2209/A 2024 2025 Yusuf Ökçesiz Dr. Öğr. Üyesi Kürşad Gölgeli
Akademisyenlerin Yapay Zeka Etiği Konusundaki Kaygılarının İncelenmesi TÜBİTAK 2209/A 2024 2025 Nisa Nur Şimşek Dr. Öğr. Üyesi Kürşad Gölgeli
İndirim Kuponlarının Çevrimiçi Satın Alma Kararına Olan Etkisi: İletişim Fakültesi Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma TÜBİTAK 2209/A 2024 2025 İrem Yeni Dr. Öğr. Üyesi Kürşad Gölgeli
Sürdürülebilirlik Bağlamında Kurumsal İletişim Çalışmalarını İncelenmesi: Kayseri Örneği TÜBİTAK 2209/A 2024 2025 Mahmut Akbulut Doç. Dr. Ömer Faruk Koçak
Siber Saldırıların İnsanlar Üzerindeki Etkisi TÜBİTAK 2209/A 2024 2025 Onur Durmuş Arş. Gör. Dr. Nedim Karaduman
Covid-19 Sonrası Dönemde İletişim Ajanslarının İstihdam Beklentilerinde Neler Değişti? Halkla İlişkiler Eğitiminde Niteliği Arttırmaya Yönelik Fenomenolojik Bir Çalışma TÜBİTAK 2209/A 2023 2024 Ömer Çağlıişlek Doç. Dr. Mustafa Cıngı
Sağlık Sektöründe İletişimci Olmanın Şartları Değişti Mi? Kayseri’de Faaliyet Gösteren Sağlık Kurumlarındaki İletişimciler Üzerine Nitel Bir Araştırma TÜBİTAK 2209/A 2023 2024 Ayşegül Tağman Doç. Dr. Mustafa Cıngı
Yeni Reklam Çağı: Metaverse Bağlamında Kayseri Reklam Ajansları TÜBİTAK 2209/A 2023 2024 Büşra Ekinci Dr. Öğr. Üyesi Nilay Akgün Akan
Çevrimiçi Alışverişte Kargo Ücretlerinin Üniversite Öğrencilerinin Satım Alım Kararına Etkisi TÜBİTAK 2209/A 2023 2024 Ayyüce İz Dr. Öğr. Üyesi Nilay Akgün Akan
Üniversite ve Bölüm Tercihlerinde Youtube Üzerinden Yapılan Tanıtım Eleştiri Odaklı Videoların Tercih Dönemindeki Adaya Etkisi TÜBİTAK 2209/A 2023 2024 Ayşe Berra Alpcan Doç. Dr. İsmail Can Doğan
Üniversite Öğrencilerinin Meslek Seçimi Yaparken Karar Vermelerini Etkileyen Durumların Ölçümlenmesi TÜBİTAK 2209/A 2023 2024 Eren Gülmüş Doç. Dr. Ömer Faruk Koçak
Orta Yaş Ve Üzeri Bireylerin Yapay Zekâ Tarafından Hazırlanmış Deepfake Görsellere Karşı Kavrayış Ve Tepkiler TÜBİTAK 2209/A 2023 2024 Zeynep Tekin Doç. Dr. Mustafa Cıngı
Sosyal Medyada Yer Alan Dezenformatif İçeriklerin Sağlık Okuryazarlığı Kapsamında Hamile Ve Yeni Annelerin Davranışlarındaki Yansımaları TÜBİTAK 2209/A 2023 2024 Esra Minsin Doç. Dr. Mustafa Cıngı