Açık Lise Öğrencilerinin Eğitim Öğretim Alanında Karşılaştıkları Zorlukların İletişim Becerilerindeki Rolü |
TÜBİTAK 2209/A |
2025 |
2026 |
E*** A**** |
Ömer Faruk Koçak |
Deterjan Reklamlarında Kadın Stereotiplerinin İncelenmesi |
TÜBİTAK 2209/A |
2025 |
2026 |
B**** A****** |
Ayşegül Çilingir |
Dijital Oyunlarda Toplumsal Cinsiyet Yansımaları: Kadın Ve Erkek Rolleri Üzerine Bir İnceleme |
TÜBİTAK 2209/A |
2025 |
2026 |
F**** B******** |
Mustafa Akdağ |
Erciyes Üniversitesi İletişim Fakültesi Öğrencileri Eğitim Süreçlerinde Yapay Zekadan Nasıl Yararlanılıyor |
TÜBİTAK 2209/A |
2025 |
2026 |
D**** E************* |
Meltem Şahin Hassan |
İletişim Fakültelerindeki Uygulama Birimlerinin Öğrencilerin Mesleğe Yönelik Bakış Açılarına Ve İş Beklentilerine Olan Etkisi: Gazete Erü Ve Selçuk İletişim Gazeteleri Örneği |
TÜBİTAK 2209/A |
2025 |
2026 |
B*** Y**** Ö****** |
Feyza Çevik |
İletişim Fakültesinde Mezun Olacak Adayların İş Bulma Kaygıları Üzerine Nitel Bir Araştırma |
TÜBİTAK 2209/A |
2025 |
2026 |
P******* N** A**** |
Tarık Kodal |
İnfluencerlara Ait Ürünlerin Reklamı: Kozmetik Üzerine Bir Araştırma |
TÜBİTAK 2209/A |
2025 |
2026 |
R***** E**** |
Kürşad Gölgeli |
Kayseri’de Yaşayan Göçmen Kadınların Gündelik Yaşamlarında Karşılaştıkları İletişim Sorunlarının Tespiti |
TÜBİTAK 2209/A |
2025 |
2026 |
H**** K**** T******* |
Nilay Akgün Akan |
Kırsal Kesimde Yaşayan Orta Yaşlı Nüfusun İklim Değişikliği Temalı Kamu Spotlarına Farkındalıklarının İncelenmesi: Vezirköprü Kırsalı |
TÜBİTAK 2209/A |
2025 |
2026 |
S******* Ö**** |
Nilay Akgün Akan |
Kotex Reklamında Güçlü Kadın İmajının Pazarlanması |
TÜBİTAK 2209/A |
2025 |
2026 |
E*** E*** A****** |
Ayşegül Çilingir |
Küresel Değer Zincirine Entegrasyonunda Halkla İlişkilerin Rolü: Ankara’daki KOBİ’ler Ve Uzmanlar Üzerine Bir İnceleme |
TÜBİTAK 2209/A |
2025 |
2026 |
M******* A** S******* |
Emel Tanyeri Mazıcı |
Medya Okuryazarlığı Eğitiminin Kadın Öğrencilerin Siber Şiddet Algısı Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi |
TÜBİTAK 2209/A |
2025 |
2026 |
Ö**** Ç**** |
Semra Civelek |
Öğrenilmiş Çaresizliği Z Kuşağı Perspektifine Etkileri |
TÜBİTAK 2209/A |
2025 |
2026 |
B*** K**** |
|
Spor Yorumcularının Söylemlerinde Cinsiyetçiliğin İncelenmesi |
TÜBİTAK 2209/A |
2025 |
2026 |
E*** S****** K** |
Kadir Macit |
Üniversite Öğrencilerinin Siber Aylaklık Ve Siber Aylaklıktan Kaçınma Davranışlarının Karma Yöntemle İncelenmesi: Erciyes Üniversitesi Örneği |
TÜBİTAK 2209/A |
2025 |
2026 |
M***** S***** |
Ahmet Biçer |
Üniversite Öğrencilerinin Sosyal Görünüş Kaygısı Ve Sosyal Medya: Erciyes Üniversitesi Örneği |
TÜBİTAK 2209/A |
2025 |
2026 |
G**** Y***** |
Feyza Çevik |
Yapay Zeka Teknolojisine Bakışın, Cinsiyete Göre Değişiminin Üniversite Öğrencileri Üzerinden İncelenmesi |
TÜBİTAK 2209/A |
2025 |
2026 |
A** C** B**** |
Burak Ünlü |
Yarışmacı Eğitim Yaklaşımının İletişim Fakültesi Öğrencileri,Öğretim Elemenları Ve Yöneticileri Üzerinden Değerlendirilmesi |
TÜBİTAK 2209/A |
2025 |
2026 |
E*** Ö***** |
Mustafa Cıngı |
Afet İletişimi Kapsamında Farkındalığın Belirlenmesi: Erciyes Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma |
TÜBİTAK 2209/A |
2024 |
2025 |
Şe*** Co**** |
Emel Tanyeri Mazıcı |
Akademisyenlerin Yapay Zeka Etiği Konusundaki Kaygılarının İncelenmesi |
TÜBİTAK 2209/A |
2024 |
2025 |
Ni** N** Şi**** |
Kürşad Gölgeli |
Erciyes Üniversitesi Öğrencilerinin İklim Değişikliği Farkındalığının Ölçümlenmesi |
TÜBİTAK 2209/A |
2024 |
2025 |
Gi*** Er***** |
İsmail Can Doğan |
Geleceğin Sağlık Çalışanlarının Gözünden Sağlık Çalışanlarına Yönelik Şiddeti İçeren Kamu Spotlarının Değerlendirilmesi |
TÜBİTAK 2209/A |
2024 |
2025 |
Es** Te*** |
Nilay Akgün Akan |
Hastanelerde İşitme Engellilerin Yaşadığı/Yaşayabileceği İletişim Sorunlarının Tespiti Ve Hastanelerin Personel Alımında İşaret Dili Eğitiminin Önemi: Kayseri İli Örneği |
TÜBİTAK 2209/A |
2024 |
2025 |
El** Ak***** |
Nilay Akgün Akan |
İndirim Kuponlarının Çevrimiçi Satın Alma Kararına Olan Etkisi: İletişim Fakültesi Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma |
TÜBİTAK 2209/A |
2024 |
2025 |
İr** Ye** |
Kürşad Gölgeli |
Influencer Reklam İş Birliklerinin Üniversite Öğrencilerinin Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisi |
TÜBİTAK 2209/A |
2024 |
2025 |
Be*** N** Ay*** |
Emel Tanyeri Mazıcı |
Kozmetik Ürün Ambalajlarında Yer Alan Sembollerin Z Kuşağı Tüketici Tarafından Bilinirliği Ve Satın Alma Kararına Etkisi |
TÜBİTAK 2209/A |
2024 |
2025 |
Yu*** Ök***** |
Kürşad Gölgeli |
Siber Saldırıların İnsanlar Üzerindeki Etkisi |
TÜBİTAK 2209/A |
2024 |
2025 |
On** Du**** |
Nedim Karaduman |
Sürdürülebilirlik Bağlamında Kurumsal İletişim Çalışmalarını İncelenmesi: Kayseri Örneği |
TÜBİTAK 2209/A |
2024 |
2025 |
Ma**** Ak***** |
Ömer Faruk Koçak |
Üniversite Öğrencilerinin Kişisel Verilerinin İşlenmesi Ve Mahremiyet Düşüncesine İlişkin Görüşlerinin Çevrimiçi Davranışsal Reklamcılık Bağlamında Değerlendirilmesi |
TÜBİTAK 2209/A |
2024 |
2025 |
De*** Ce**** |
Nilay Akgün Akan |
Çevrimiçi Alışverişte Kargo Ücretlerinin Üniversite Öğrencilerinin Satım Alım Kararına Etkisi |
TÜBİTAK 2209/A |
2023 |
2024 |
Ay**** İ* |
Nilay Akgün Akan |
Covid-19 Sonrası Dönemde İletişim Ajanslarının İstihdam Beklentilerinde Neler Değişti? Halkla İlişkiler Eğitiminde Niteliği Arttırmaya Yönelik Fenomenolojik Bir Çalışma |
TÜBİTAK 2209/A |
2023 |
2024 |
Öm** Ça****** |
Mustafa Cıngı |
Orta Yaş Ve Üzeri Bireylerin Yapay Zekâ Tarafından Hazırlanmış Deepfake Görsellere Karşı Kavrayış Ve Tepkiler |
TÜBİTAK 2209/A |
2023 |
2024 |
Ze**** Te*** |
Mustafa Cıngı |
Sağlık Sektöründe İletişimci Olmanın Şartları Değişti Mi? Kayseri’de Faaliyet Gösteren Sağlık Kurumlarındaki İletişimciler Üzerine Nitel Bir Araştırma |
TÜBİTAK 2209/A |
2023 |
2024 |
Ay***** Ta**** |
Mustafa Cıngı |
Sosyal Medyada Yer Alan Dezenformatif İçeriklerin Sağlık Okuryazarlığı Kapsamında Hamile Ve Yeni Annelerin Davranışlarındaki Yansımaları |
TÜBİTAK 2209/A |
2023 |
2024 |
Es** Mi*** |
Mustafa Cıngı |
Üniversite Öğrencilerinin Meslek Seçimi Yaparken Karar Vermelerini Etkileyen Durumların Ölçümlenmesi |
TÜBİTAK 2209/A |
2023 |
2024 |
Er** Gü**** |
Ömer Faruk Koçak |
Üniversite ve Bölüm Tercihlerinde Youtube Üzerinden Yapılan Tanıtım Eleştiri Odaklı Videoların Tercih Dönemindeki Adaya Etkisi |
TÜBİTAK 2209/A |
2023 |
2024 |
Ay** Be*** Al**** |
İsmail Can Doğan |
Yeni Reklam Çağı: Metaverse Bağlamında Kayseri Reklam Ajansları |
TÜBİTAK 2209/A |
2023 |
2024 |
Bü*** Ek**** |
Nilay Akgün Akan |