Influencer Reklam İş Birliklerinin Üniversite Öğrencilerinin Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisi |
TÜBİTAK 2209/A |
2024 |
2025 |
Beyza Nur Aydın |
Doç. Dr. Emel Tanyeri Mazıcı |
Afet İletişimi Kapsamında Farkındalığın Belirlenmesi: Erciyes Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma |
TÜBİTAK 2209/A |
2024 |
2025 |
Şenol Coşkun |
Doç. Dr. Emel Tanyeri Mazıcı |
Erciyes Üniversitesi Öğrencilerinin İklim Değişikliği Farkındalığının Ölçümlenmesi |
TÜBİTAK 2209/A |
2024 |
2025 |
Gizem Erdoğan |
Doç. Dr. İsmail Can Doğan |
Geleceğin Sağlık Çalışanlarının Gözünden Sağlık Çalışanlarına Yönelik Şiddeti İçeren Kamu Spotlarının Değerlendirilmesi |
TÜBİTAK 2209/A |
2024 |
2025 |
Esin Telli |
Dr.Öğr. Üyesi Nilay Akgün Akan |
Hastanelerde İşitme Engellilerin Yaşadığı/Yaşayabileceği İletişim Sorunlarının Tespiti Ve Hastanelerin Personel Alımında İşaret Dili Eğitiminin Önemi: Kayseri İli Örneği |
TÜBİTAK 2209/A |
2024 |
2025 |
Elif Akdeniz |
Dr.Öğr. Üyesi Nilay Akgün Akan |
Üniversite Öğrencilerinin Kişisel Verilerinin İşlenmesi Ve Mahremiyet Düşüncesine İlişkin Görüşlerinin Çevrimiçi Davranışsal Reklamcılık Bağlamında Değerlendirilmesi |
TÜBİTAK 2209/A |
2024 |
2025 |
Deniz Ceylan |
Dr.Öğr. Üyesi Nilay Akgün Akan |
Kozmetik Ürün Ambalajlarında Yer Alan Sembollerin Z Kuşağı Tüketici Tarafından Bilinirliği Ve Satın Alma Kararına Etkisi |
TÜBİTAK 2209/A |
2024 |
2025 |
Yusuf Ökçesiz |
Dr. Öğr. Üyesi Kürşad Gölgeli |
Akademisyenlerin Yapay Zeka Etiği Konusundaki Kaygılarının İncelenmesi |
TÜBİTAK 2209/A |
2024 |
2025 |
Nisa Nur Şimşek |
Dr. Öğr. Üyesi Kürşad Gölgeli |
İndirim Kuponlarının Çevrimiçi Satın Alma Kararına Olan Etkisi: İletişim Fakültesi Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma |
TÜBİTAK 2209/A |
2024 |
2025 |
İrem Yeni |
Dr. Öğr. Üyesi Kürşad Gölgeli |
Sürdürülebilirlik Bağlamında Kurumsal İletişim Çalışmalarını İncelenmesi: Kayseri Örneği |
TÜBİTAK 2209/A |
2024 |
2025 |
Mahmut Akbulut |
Doç. Dr. Ömer Faruk Koçak |
Siber Saldırıların İnsanlar Üzerindeki Etkisi |
TÜBİTAK 2209/A |
2024 |
2025 |
Onur Durmuş |
Arş. Gör. Dr. Nedim Karaduman |
Covid-19 Sonrası Dönemde İletişim Ajanslarının İstihdam Beklentilerinde Neler Değişti? Halkla İlişkiler Eğitiminde Niteliği Arttırmaya Yönelik Fenomenolojik Bir Çalışma |
TÜBİTAK 2209/A |
2023 |
2024 |
Ömer Çağlıişlek |
Doç. Dr. Mustafa Cıngı |
Sağlık Sektöründe İletişimci Olmanın Şartları Değişti Mi? Kayseri’de Faaliyet Gösteren Sağlık Kurumlarındaki İletişimciler Üzerine Nitel Bir Araştırma |
TÜBİTAK 2209/A |
2023 |
2024 |
Ayşegül Tağman |
Doç. Dr. Mustafa Cıngı |
Yeni Reklam Çağı: Metaverse Bağlamında Kayseri Reklam Ajansları |
TÜBİTAK 2209/A |
2023 |
2024 |
Büşra Ekinci |
Dr. Öğr. Üyesi Nilay Akgün Akan |
Çevrimiçi Alışverişte Kargo Ücretlerinin Üniversite Öğrencilerinin Satım Alım Kararına Etkisi |
TÜBİTAK 2209/A |
2023 |
2024 |
Ayyüce İz |
Dr. Öğr. Üyesi Nilay Akgün Akan |
Üniversite ve Bölüm Tercihlerinde Youtube Üzerinden Yapılan Tanıtım Eleştiri Odaklı Videoların Tercih Dönemindeki Adaya Etkisi |
TÜBİTAK 2209/A |
2023 |
2024 |
Ayşe Berra Alpcan |
Doç. Dr. İsmail Can Doğan |
Üniversite Öğrencilerinin Meslek Seçimi Yaparken Karar Vermelerini Etkileyen Durumların Ölçümlenmesi |
TÜBİTAK 2209/A |
2023 |
2024 |
Eren Gülmüş |
Doç. Dr. Ömer Faruk Koçak |
Orta Yaş Ve Üzeri Bireylerin Yapay Zekâ Tarafından Hazırlanmış Deepfake Görsellere Karşı Kavrayış Ve Tepkiler |
TÜBİTAK 2209/A |
2023 |
2024 |
Zeynep Tekin |
Doç. Dr. Mustafa Cıngı |
Sosyal Medyada Yer Alan Dezenformatif İçeriklerin Sağlık Okuryazarlığı Kapsamında Hamile Ve Yeni Annelerin Davranışlarındaki Yansımaları |
TÜBİTAK 2209/A |
2023 |
2024 |
Esra Minsin |
Doç. Dr. Mustafa Cıngı |